mellan vakna & somna

Svacka

Kategori: Diverse

Jag är inne i en kreativ svacka.
Har gjort fem intervjuer och skrivit.... *trumvirvel*.... noll texter.
Inte så bra och jag har fruktansvärt svårt att komma igång.
Arbetar bäst under press gäller ju fortfarande, vilket förmodligen leder till att hej och hå nästa vecka får jag skriva fortare än vad som är möjligt.

I övrigt finns inga höstsvackor i sikte. Himla skönt. De brukar annars komma som ett brev på posten såhär års. Men så har ju mitt liv förändrats en smula nu också. Sambolivet är ljuvligt och en perfekt medicin mot höstsvackor.

Nu ska jag leta kreativitet och hoppa ur den här förbenade svackan.

=)

Kommentarer

  • Elinor säger:

    hej sara

    jag vet hur de e... de e inte roligt

    men ett medelade jag är med blogg:!!!!

    salleke.blogg.se

    kram

    2008-08-28 | 21:25:19

Kommentera inlägget här: