mellan vakna & somna

LW

Kategori: Diverse

Visst var han bra. Lasse W.
Han är sommar och utomhuskonsert. Det är så det ska vara. Mysiga vänner, mysigaste darling och fina låtar från scenen. Jag är very very nöjd.

Lasse i bilder

Fast just nu är jag lite sömnig. Eller lite, det är en underdrift, jag är sjukt sömnig och hade gärna sussat vidare ett par timmar till.

För övrigt har jag köpt en MAFFIG madrass. En sådan som blåser upp sig själv och är både bred och hög. Ann och Andreas får recensera den efter premiärnatten.

Nu ska jag sysselsätta mig och verkligen anstränga mig för att ögonen ska förbli öppna.
Fem timmars sömn är lite för lite för mina ögon.
Men det är det värt så det bara dånar!

Kommentarer

  • johanna säger:

    tjena va ni många på lw från laget??

    kram

    2008-08-10 | 21:44:26
    Bloggadress: http://bebisbloggen.se

Kommentera inlägget här: