mellan vakna & somna

Ikea

Kategori: Diverse

Idag släpps den nya katalogen. Även om man kan läsa den på nätet så ser jag fram emot att den dimper ner i lådan så att man kan sitta och bläddra. En klassisk höjdpunkt. Mina vänner som är brevbärare är nog inte riktigt lika lyriska misstänker jag...

Darling och jag planerar en shoppingtur till Ingvars varuhus i Kalmar.
De senaste två nätterna har vi planerat hur sovrummet ska inredas. Varför sova liksom?!

Det lutar nu åt de här inköpen:

 
till sovrummet då. Jag tror det blir superfint. Och så ska det bli spännande att ha en lite större säng. 105 är rätt trångt ibland. Om än mysigt.

Dessutom ska Darlings kläder, som just nu bor i fåtöljen, få ett hem. Troligtvis blir det en som matchar min byrå som redan står på plats i hallen (och som för övrigt var sjukt jobbig att bygga ihop. jag kommer därför muta mig ur att behöva bygga ihop denna...)



I love inredning.
Kanske skulle städa sin lägenhet och lägga ut bildbevis på det nygamla hemmet sedan efter Ikeabesöket.

Nu ska vi bara hitta en tid till det där besöket också. Vi har fotboll i stort sett alla dagar i veckan. Så det kan bli en intressant planeringssituation...

=)

Kommentarer

  • fru lycklig säger:

    inte en dag försent med större säng!!!

    nu är ni ju sambos så nu ska ni sluta med det fula och bara ligga och läsa när ni ska sussa så då behövs garanterat en större säng.

    2008-08-14 | 20:37:35

Kommentera inlägget här: