mellan vakna & somna

Fredagskärlek

Kategori: Diverse

Jag älskar fredagar. Fast just denna fredag är jag så trött att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Kan man gå in på toa och ta en powernap? Igår kan jag för övrigt ha slagit rekord i att somna fort. Jag sov nästan innan jag låg ner. Vaknade när darling kom hem, vi pratade lite men jag har ingen aning om vad jag sa. Kan ha sjungit lite på en Winnerbäcklåt. Trött ja.

Ikväll, eller ja - snarare i eftermiddag, är det dags för match. Jag är joker. Ho ho ho. Det ska bli riktigt roligt. Allt är möjligt. Men det blir nog tufft också. Vi möter serieledarna. Puh.

Efter fotboll ska efterrätter inför morgonens stora händelse tillverkas. Imorgon är det nämligen dags för M&P att byta efternamn. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig, så det lär nog bli en sväng på stan på lunchen. Ute i god tid? Nä nä. Det är ju mer utmaning såhär...

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: