mellan vakna & somna

118 100

Kategori: Diverse

Satt här och bloggsurfade lite och trillade in på den här
Hon hade testat att ställa fråga till 118 100 (som ju ska ha svar på allt)

Och i brist på annan sysselsättning var jag tvungen att prova själv.
Frågan blev: Vem är jag?
Inte för att jag har någon form av djupa funderingar på min existens, utan mer en nyfikenhet över hur djupt de går i sina svar.

"118 100 är helt säker på att du är en jättetrevlig person som alla gillar att umgås med just för att du är så glad och omtänksam. Ha en fortsatt trevlig natt!"

Ja, nu var ju klockan visserligen lunchtid när jag smsade, men jag har ändå viss förståelse för det där med natten. När om inte om natten och på fyllan skulle man få för sig att smsa en sådan fråga?
En lagom tråkig fredag på jobbet tydligen....

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: