mellan vakna & somna

Utfrågad

Kategori: Diverse

Nu har jag blivit utfrågad om både ditten och datten.
Journalisten höll på att driva mig till knäpphet. Hon var nämligen den typen som säger: "mmm, aaa, ja, jaha, jaså, jo..." innan jag ens hunnit börja svara på frågan. Tänk er henne på radio eller tv. Phew!

=)

Ska bli spännande att se vad det här resulterar i.
Hoppas de håller det kort och smått.
Annars kommer snart jantelagen sättandes med regler om hur man minsann inte få synas såhär mycket... och mina blivande kollegor kan ju så smått börja undra vad de gett sig in på egentligen... de skulle bara veta.

=)

Kommentarer

  • jess säger:

    jag tror du missuppfattat det hela. informatören i kommunen brukar nog synas en hel del i pressen.... :P

    2008-04-10 | 15:04:58
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Pernilla Söderkvist säger:

    Hej Sara!

    Och massa grattis till nya jobbet! Jag instämmer i Jess inlägg. Själv har jag gjort en större intervju/ett porträtt med informatören på Båstads kommun. Om du har lust kan du läsa det här:

    http://hd.se/bastad/2008/01/06/medborgarna-aer-uppdragsgivare/

    Kram och lycka till på nya jobbet!

    2008-04-10 | 17:03:39

Kommentera inlägget här: