mellan vakna & somna

Överraskad

Kategori: Diverse

Igår blev jag sannerligen både lurad och överraskad.
Och det var helt fantastiskt.

Igår skulle vi, trodde jag, åka hem till darlings pappa för att hjälpa honom med ditten och datten samt äta middag. Vi hoppar in i bilen, åker iväg och parkerar på Stortorget. För er som vet var jag bor så är det lite halvmärkligt att köra till Stortorget eftersom det är ett stenkast bort. För er som vet var darlings pappa bor så är det ännu märkligare att parkera på torget. Förklaringen var att vi skulle lämna tillbaka en matlåda till en kompis som bor där. Såhär långt var jag fortfarande lurad. Jag börjar dock ana ugglor när darling inte har någon matlåda med sig... (och det är väl tur att jag börjar ana nåt då annars hade det ju varit skandal)

Och ja. Vi skulle ju inte lämna någon låda. Vi skulle heller inte hem till darlings pappa. Men äta skulle vi. På fina Två rum och kök. Så det blev en underbart mysig fonduekväll för att fira fyra månader. Jag var lurad, överraskad och ett enda stort leende. Maten var galet god, jag är fortfarande mätt, och min darling är den bäste.

Woho!
=)

Kommentarer

  • Ann säger:

    Åååååå vad mysigt. Vilken goding du har hittat. Och vad händer med din kändisfaktor? Intervjuad av lokaltidningen? Du om någon vet ju att alla läser lokaltidningen. Lova att skicka länken om artikeln läggs ut på nätet.

    2008-04-11 | 09:32:11
    Bloggadress: http://annekstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här: