mellan vakna & somna

Nya

Kategori: Diverse

Det har rasslat till med nyförvärv i laget. Gött!
Så idag ska jag ta junisarna med mig till träningen.
10 år äldre. Jag är redo för pension.

För att fortsätta på fotbollsspåret så närmar sig seriepremiären. Drygt en vecka kvar nu bara. Spännande spännande. Som ett brev på posten har dock ryggen ballat ur igen. Det är helt enkelt tur att jag ska till idrottsskadehealern nästa vecka.

Saker att räkna ner till:
- Födelsedag - snart bara en månad kvar.
- Seriepremiär
- Jobbstart - mindre än en månad kvar, jag börjar bli nervös.
- Fyra månader - imorgon, tiden går sannerligen fort när man pussas.
- Friskhet - oklart när det infaller, men jag hoppas jag slipper hostan inom det snaraste.

Har jag sagt att jag är lycklig? Det har jag nog inte va? Men det är jag, och det är underbart.

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Fyra månader, grattis! Vi firar också imorgon men bara tre veckor än så länge! Men ändå
    känns det som vi har varit tillsammans i flera år.Konstigt det där! I och för sig har vi varit vänner ett bra tag! Känns bättre och bättre för varje dag!Skönt att höra att du e så lycklig vännen!
    Kram

    2008-04-09 | 13:42:41
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • M säger:

    Va härligt att höra att du är lycklig!!!

    Kram

    2008-04-09 | 17:07:06
  • lina säger:

    va härligt lycklig du låter! är så gla för din skull!
    massa kramar!!

    2008-04-09 | 17:20:16
    Bloggadress: http://linasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här: