mellan vakna & somna

Underbar och älskad av alla

Kategori: Diverse

Vilken härlig helg. Ljuvligt.

Fotboll, soff-försäljning och massivt tacoätande i lördags. Körde för övrigt även fast på M:s gräsmatta. Inte riktigt lika härligt. Så nu har de ett fint däckspår i sin gräsmatta och jag en gräsprickig bil.

Idag var det dags för säsongens sista match. Vi spelade minsann 2-2 idag och fick med oss en fin fin frisk pinne till vår sistaplats i serien. Det jag är mest nöjd med den här säsongen är utan tvekan segern mot Sölvesborg. De missade seriesegern och får nu kvala. Jag är alltså fortfarande på den säkra sidan när det gäller namnbytet till Allan i dalen...

Ikväll blev det tacorester och även underbar äppelpaj. Mumma. Efter det bio med tjejerna. "Underbar och älskad av alla" var väldigt mycket bättre än jag trott. Förutom att jag fick kramp i ljumsken tio minuter in i filmen...

Gick i varje fall hem genom stan med ett leende på läpparna. Räknade ölflaskor och spyor längs vägen, dagen efter kvällen före. Fnissade inombords åt mannen bredvid mig på ICA. Jag vet inte riktigt varför men hans rotmos, idealmakaroner och pommes väckte fnisset i mig. Det är för övrigt något jag alltid tycker är kul... att titta på vad andra handlar. Och fundera över vad det säger om personen i fråga.

Det kan också verka lite mystiskt insåg jag nu...hmm...
Mystisk kan jag faktiskt stå ut med att vara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: