mellan vakna & somna

Trerätters och Ikea

Kategori: Diverse

Nu har jag slagit knut på mig själv och lyckats kräka ur mig en märklig text nästan rekordsnabbt.

Då är man baske mig värd att fira helg.

Jag har nästan bestämt mig för vilka glasögon det blir. Eller nej, det har jag inte alls egentligen. Jag försöker bara inbilla mig det för att jag tror det går enklare när jag är hos optikern nu snart då.

Den stundande helgen ser ytterst lovande ut.
Ikväll ska jag bjudas på middag minsann. Har fått veta att efterrätten redan står i frysen. Så förväntningarna är i det närmaste enorma. Och nej, det är absolut inget dejtigt över den här middagen. De två som är kockar är i allra högsta grad upptagna, med varandra. =)

Imorgon blir det dessutom en tur till Ikea med mallanbrallan. Min lista börjar bli lång. Måste hem och mäta lite nu.

Och på söndag är det match. Som jag inte ska vara med på om inte ett mirakel inträffar - och det verkar vara ont om mirakel i år. Så jag kommer istället stå och stampa så mycket i marken att jag får lika ont i foten som om jag spelar. Kanske sådär bra.

Nu ska jag köpa glasögon. Kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: