mellan vakna & somna

Kanel måste vara Guds gåva till människan

Kategori: Diverse

Jag har sagt det förut (bland annat till en präst) men jag säger det igen. Kanel ÄR Guds gåva till människan. Nu har jag äntligen hittat ett te som kan mäta sig med det jag drack i Guatemala. Både bra och synd att jag inte behövde åka dit och köpa det.

För övrigt så älskar jag Nyberg&Törnblom. Det är som en komediserie fast med smarta tips och ahaupplevelser.

Veckans projekt är att hitta två bilder som passar till ramarna jag köpte idag. Ramar som ska täcka de ultrafula hålen efter hatthyllan. Japp, det ÄR den bästa lösningen.

Så dagens fråga blir.
Vilken sorts bild passar i en 16 X 16 ram i en hall?
Jag har börjat med uteslutningsmetoden och kommit fram till att närbilder på ansikten kommer funka sådär... Så tips tages tacksamt emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: