mellan vakna & somna

Ett dagis

Kategori: Diverse

Fast det heter väl inte dagis längre, förskola tror jag.
Men dagis känns bättre.

Jag har nu gått från enorm frustration till ett lätt hysteriskt skrattande som aldrig verkar ta slut. Är det då man är precis precis på gränsen?

Senast i raden av saker att garva åt var när min källkritik ifrågasattes samt när jag nyss kände mig som han i reklamen som bygger en lucka som bara går att öppna på ett håll åt sin hund - jag lekte grafiker...

Visste ni att jag är på ett dagis förresten?
Jag visste det knappt själv fram tills alldeles nyss.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Fy vad jag ogillar dina kollegor utan att veta vem som jag vad mot dig. Här kommer lite pepp:
    Pepp!
    Spanar du efter annat?

    2007-09-18 | 16:35:49
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se
  • Sara säger:

    Tack Karro!
    Jag spanar med stoooora ögon. Men jag är inte direkt flyttbenägen just nu och vet inte riktigt vad jag vill göra heller. Så det blir ändå ett ganska begränsat spanande...

    2007-09-18 | 21:28:08

Kommentera inlägget här: