mellan vakna & somna

Blindtarmen eller sträckning

Kategori: Diverse

Jag har antingen en kraftigt märklig sträckning i magen. Eller en blindtarm som spökar.
Lägg till att jag även ser allt i gul färg och har ont i huvudet.
Jag är med andra ord i tipp topp form. =)

Igår höll jag på att göra en fin frivolt nerför trappan när jag fick en nysattack i mitten och insåg att jag ju inte kan stå upprätt när jag nyser eftersom det då hugger lite lagom smärtsamt in i magen. Så mitt i nyset kastar jag mig ner på säker mark fyra trappsteg ner.

Någon med blindtarmserfarenhet som kan ta död på min hypokondri?

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Det enda jag vet är att om man har blindtarmen så går man ner jätte mycket i vikt ! Där har du en posetiv synvinkel på det hela :)

    2007-09-26 | 11:50:51
  • jess säger:

    du är helt sjuk. gå till doktorn. nej men det låter inte så bra sara. fast med dina underliga tics i muskler och leder (foten) så kanske det går över till imorgon. men börjar du spy. gå till doktorn. lova!

    2007-09-26 | 11:57:02
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Syster yster säger:

    Hallå syster
    Kan du ta och gå till doktorn snart, tack! En bra sida är www.infomedica.se
    Kramar Anna

    2007-09-26 | 18:46:53

Kommentera inlägget här: