mellan vakna & somna

Avdelning avreagering

Kategori: Diverse

Just nu är jag så sjukt förbannad, ledsen och trött på allt jävla skitsnack som en och samma person så vackert sprider om mig.

Nu är hon även förvånad över att jag inte tycker om henne. Jag vet inte, men jag tycker att jag har både en, två och tre anledningar att inte tycka om henne.

Kan hon inte bara sluta. Skaffa sig ett liv. Än så länge har hon inte sagt något av skitsnacket direkt till mig. Det är väldigt spännande bara det och säger ett och annat om henne.

Ibland kan man kanske känna att man gjort eller sagt något som på något vis gör att man kan förstå om någon snackar skit om en. Ja, jag kanske aldrig kan förstå skitsnack och personangrepp, men ändå.

Jag förtjänar fan inte att hon snackar skit om mig för hela jävla stan.
Jag borde inte bry mig. Men det är sjukt svårt.

Sjukt svårt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: