mellan vakna & somna

5 procent nya tankar

Kategori: Diverse

Vilken dag. Woho. Man kan säga att det har gått i ett i ett i ett i ett. Nu har vintertiden börjat också. Ja, inte för alla men för oss på jobbet. Nu ska man plötsligt jobba 40 minuter längre. Puh. Men det är bara en vanesak.

Nu börjar ett nytt program. Jag tror det kan vara något för mig.
Nyberg&Törnblom.
Tjejen i det här första programmet är ju hysteriskt rolig. Hon hatar, verkligen hatar, snygga och lyckliga människor. Hon lägger två tredjedelar av sin vakna tid på att reta sig på andra människor.

Shit. Undra om jag också är så. Jag känner att jag tänker för mycket negativt och tänker för mycket negativt. Ahaupplevelse.

Visste ni att vi tänker 65 000 tankar på en dag. Och att 95 % av dessa tankar är samma som igår.
Kul. Verkligen.
=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Haha, kollar också det där programmet. Kanske man kan få sig en tankeställare!?

    2007-09-03 | 21:32:11
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    läs boken. alltså törnbloms bok. den är rätt bra och man börjar tänka efter lite faktiskt...

    2007-09-04 | 06:51:11
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: