mellan vakna & somna

Vart tog den här dagen vägen?

Kategori: Diverse

Verkligen. Är klockan snart fyra på riktigt eller har någon mixtrat med min klocka?
Tack i så fall.

Den här dagen bara försvann.
Gjorde ärenden på stan på lunchen. Tog en sväng inom skomakaren som ju har de fantastiska öppettiderna 10-15 - lunchbesök är därför enda lösningen. Fastnade även inne på Simsalabim. Köpte liten present till lilla systerdottern och funderade för 1000de gången på när jag ska börja göra mina egna smycken.

Jag har även försökt koordinera ihop en massa deltagare till en utbildning. 28 personer till 20 platser. Det slutade med att vi fick ta utbildning i en dag till. Ändå är folk inte nöjda. Vi har ju inte utbildning i hela länet. Skäms på oss. Å andra sidan är folk här aldrig nöjda så det spelar nog kvitt i slutändan... =)

Jag är i varje fall nöjd. Nu ska jag nämligen ta helg.
Sbg here I come.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: