mellan vakna & somna

Svettig fotografering

Kategori: Diverse

Jag klarade det. Alla fastnade på bild. I stort sett alla såg glada ut på gruppbilden.
Den ende som tjurade var han som jag gjorde mig ovän med för ett litet tag sedan, då när min källkritik ifrågasattes. Jo, det är verkligen jättemoget att fortfarande vara sur och att dessutom låta detta synas på bild.

Men annars gick det bra.
Jag var som en blöt fläck när jag var klar. Kändes som att jag inte andades på 45 minuter ungefär.

Efter jobbet tog jag en tur till banken för att avsluta en uråldrig bankbok och få in lite extra cash på kontot. Trodde jag. Swedbank är sådär på service. I varje fall på kvällskvisten. Men sist jag kollade var det inte jag som bestämt att de skulle ha öppet till sex.... Min bankbok fick sova över på banken och kanske, verkligen kanske, så skulle hon kunna tänka sig att försöka ordna det.

Nu ska jag äta kaka och titta på Sjukhuset.
Varför är jag så besatt av sjukhusserier?

Kommentarer

  • Petra säger:

    Mäh! Hur svårt kan det vara att avsluta en bankbok? Sjukt!

    2007-10-02 | 07:29:50
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Karro säger:

    Kom till Sedbank i hullan. De är jättetrevliga oavsett tidpunkt.

    2007-10-02 | 12:08:12
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se

Kommentera inlägget här: