mellan vakna & somna

Säg den lycka som varar

Kategori: Diverse

Man kan kritisera på väldigt många olika sätt.
Jag var riktigt nöjd med bilderna jag tog igår. Jag är fortfarande nöjd. Men nu även en smula irriterad - och därmed även lätt svettig - efter att ha fått några fina "Du skulle gjort så, du skulle gjort si" från han som är chef.

Djupt andetag.

Jag är fan ta mig fortfarande nöjd. Jag ska ta mig tusan fortsätta vara nöjd.
Men som sagt, man kan kritisera och säga saker på väldigt många olika sätt och med väldigt många olika tonlägen...

Dagens avreagering.

Nu är jag osvettig och munter igen.
Tänk vad ni får stå ut med.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Till såna vill man bara säga:
    Gör det själv då för h-e!
    Bilderna är säkert hur bra som helst. Om det är fel på någon av dem så beror det på motivet, inte fotografen.

    2007-10-02 | 22:32:25
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se

Kommentera inlägget här: