mellan vakna & somna

På krönet

Kategori: Diverse

Onsdagar är bra. Då är man uppe på krönet och kan sätta full fart mot ledighet.

Egentligen är det nog inte så bra att se måndag och tisdag som en uppförsbacke. Det är nog inte så bra att enbart leva för helgen heller. Men det är så läget är nu. Snart ska jag leva för måndagar och tisdagar också.

Om en timme ska jag "snackas vid" med min chef.
Jag vet inte riktigt vad han vill att det snacket ska innehålla... jag vet knappt heller. Måste nog samla tankarna.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag håller med!!! Måndag och tisdag måste genomlidas sedan kan man börja göra upp planer om sin underbara ledighet. Fredagar är bäst för då är allt det braiga kvar!! :-)
    Du om Winnerbäck så tycker jag att vi bokar nu! Ska jag eller du boka?? Om det är numrerat kan det ju vara roligt att köpa all 5 biljetter samtidigt.
    Kram

    2007-10-03 | 19:52:32
  • Sara säger:

    Jag tror inte det är numrerat. Men jag ska försöka undersöka saken en smula. Fanken vilken härlig månad november blir då. =)

    2007-10-03 | 19:59:16
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: