mellan vakna & somna

Mitt familjealbum

Kategori: Diverse

Nu mina vänner blir det underhållning.
Och samtidigt ser jag nog till att det inte blir några julklappar från syrran... =)

     

1. Dans kring granen, traditionsenligt på lillejulafton, med kusin och syster.
2. Min syster var cool redan då, kolla tapeten i bakgrunden...
3. Min cykel och rosa panter. Jag älskade denna uppblåsbara panter. Tyvärr fick han ett skrapsår på knät och pös ihop.

      

1. Pappa, typ 1966.
2. Mamma, skulle tro att det är 1968.
3. Mamma och pappa, helt säkert 1976. De vackra färgerna på bröllopsfotot går i brunt, brunt och åter brunt.

      

1. Syster med vår hund som märkligt nog hette Bimbo... det var en hanhund...
2. Dop och det är jag som får vatten på skallen.
3. Jag i vitsippeskogen i den snygga bruna vagnen.

     

1. Jag är väldigt ny.
2. Jag är liten, mammas glasögon är däremot enorma.
3. Syster ger mig mat.

     

1. Utklädning var roligt, och är fortfarande.
2. Har inte syrran coola kläder så säg?
3. Jag blåser ut ljusen på systers tårta. Observera gärna att samma blåa kreation förekommer på både bild 1 och bild 3...

Kommentarer

  • Malin säger:

    HIHIHIHIH
    va roliga!!!
    Så roligt med gamla kort!

    2007-10-12 | 08:40:01
  • Petra säger:

    Faktum är att jag har suttit och gått igenom mina album där hemma och plockat ut foton för samma ändamål. Det är ju sjukt roligt! Kommer på bloggen under helgen!

    2007-10-12 | 09:01:24
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    hahahaha. glasögona är bäst. du köpte ju feeeel sara. det var såna du skulle ha ju!!!

    2007-10-12 | 16:18:20
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: