mellan vakna & somna

Grey's slår nya rekord

Kategori: Diverse

Ja jävlar ta mig.
Grey's Anatomy har aldrig någonsin varit så spännande som idag. Knappt något annat program har heller varit så spännande som dagens Grey's-avsnitt.

Och så slutar det mitt i allt spännande. Jag får inte får inte får inte får inte missa nästa avsnitt. Då kommer jag söka igenom hela landet - kanske till och med hela världen - efter det avsnittet. Japp, lite lätt besatt.

Men vad bra det är.
Och hallå, Meredith kan ju inte dö. Hon är ju berättarrösten, huvudpersonen, Grey's motsvarighet till Robin Hoods Allan i Dalen.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Jag vet vad som händer, jag vet vad som händer, jag vet vad som händer :)

    2007-10-04 | 08:19:49
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se
  • Sara säger:

    ååååå. Vad händer? Eller nej, jag vill inte veta. Eller jo, eller nej. Aaaaaa. Tålamod. Tålamod. =)

    2007-10-04 | 08:40:21

Kommentera inlägget här: