mellan vakna & somna

Det når inte fram

Kategori: Diverse

Jag tror jag skulle kunna ställa mig på torget och skrika i en megafon att jag har för mycket att göra just nu. The chef skulle ändå inte höra. Inte ens om jag satte megafonen i örat.

Det går liksom inte att nå fram.

Om man säger nej så blir svaret "Fel svar". Och det kanske inte riktigt är det man vill höra då...

Igår tyckte en person i organisationen att jag skulle hoppa över min lunch för att skriva färdigt ett pressmeddelande (som det för övrigt visade sig senare att det inte alls var så bråttom med...). Jag sa icke sa nicke, jag måste äta. När jag berättar det för The chef så trodde jag väl i något naivt ögonblick att jag skulle få lite stöd. Han frågade om pressmeddelandet blev sämre för att jag tog lunch...

Är det konstigt att man känner sig helt utmattad?

Kommentarer

  • Petra säger:

    Fy sjutton! Jag förstår din frustration Sara. Känner lite samma just nu. Bara för att jag är ung får jag massa mothugg hela tiden om saker och ting att "så och så kan man då inte göra". Sjuk trött på det just nu! De verkar också tycka att jag inte ska umgås för mycket med folk i stan, delta i nöjseslivet som jag skriver om och stödja handeln. Men va fan! Jag bor ju här, är den enda av oss som bor i stan och då måste jag väl för fan få leva här också. Nu fy sjutton, får inte bli kvar här för länge!

    2007-10-16 | 10:11:40
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Ellan säger:

    Men sluta där medsamma. Det finns roligare saker man kan göra än att va på ett jobb där man misstrivs...

    2007-10-16 | 10:26:10
  • Sara säger:

    Misstrivs. =) Nytt ord i min värld! Men visst har du helt rätt Ellan!

    2007-10-16 | 12:00:54
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: