mellan vakna & somna

Det blev träning

Kategori: Diverse

Fast inte den träning jag planerat.
Istället blev det en powerwalk på 50 minuter, toppat med lite styrketräning.

Promenaden gick dock till Friskis. Så nu är kortet förnyat och jag har inte en enda ursäkt att hålla mig undan träning nu.

Den första ursäkten kommer dock redan på fredag. Då har vi akademisk högtid så istället för att träna Bosu ska jag försöka följa jordens alla etikettregler. Ja hurra vad jag ser fram emot det... =)

Just det. Karro undrar hur det går med nya livet. Ja hmm, jag försöker sköta mig. Äter fortfarande väldigt mycket mindre godis och träning blir det ju en del.

Har inte vägt mig på ett tag nu dock så jag vet inte om vågen tycker jag sköter mig. Har i och för sig inte haft matlust de senaste veckorna, sen jag trodde blindtarmen var på väg ut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: