mellan vakna & somna

Veckan från Hvetet

Kategori: Diverse

Hur ont i halsen har man när det syns utanpå hur svullen vänster mandel är?
Rätt så ont ja.

Denna veckan är verkligen hämtad direkt från något mörkt helveteshål.
Om jag överhuvudtaget står på benen på fredag kväll så är jag väldigt lycklig.
Jag ska hålla en hel massa utbildningar för en hel massa människor. Så tisdag, onsdag, torsdag och fredag går till detta. Då kan man tycka att jag borde passa på att jobba undan lite idag. Man kan tycka det alltså...

Kommentarer

  • Petra säger:

    Min vecka är också en helvetes. Ligger hemma och återhämtar mig från magsjukan som kom och hälsade på natten mellan lördagen och söndagen. Inte kul!
    Krya på dig i halsen!

    P.S.Fin presentationsbild D.S.

    2007-11-05 | 13:57:15
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: