mellan vakna & somna

Oanmält

Kategori: Diverse

Nya karaktärer i Grey's. Utan förvarning. Får man göra så?
=)

Träningen var... annorlunda. Det blir lätt så med en liten liten boll som man dessutom ska hoppa med. Avslutade friskt med idioten. Jag var verkligen idiottrött efter mina tre rundor. Mjölksyra i hela kroppen.

Nu tittar jag på andra avsnittet av Gre's för kvällen och försöker återuppliva en stackars blomma. En ser frisk ut. Kompisen bredvid ser ut att passa bättre på lördagens granrishämtning...

Kommentarer

  • jess säger:

    granrishämtning? är inte det efter jul????

    2007-11-15 | 06:07:13
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Karro säger:

    Det är nog inte nya karaktärer. Det är förhoppningsvis bara lite reklam för Addisons nya serie. Massa kändisar dock.

    2007-11-15 | 08:17:16
  • Sara säger:

    Men om det är reklam för hennes nya serie så betyder ju det att hon kommer sluta i Seattle och börja i LA istället... jag kanske är trög, men det fattade jag inte förrän nu... damn. =)

    2007-11-15 | 13:45:35
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: