mellan vakna & somna

Det är nära nu

Kategori: Diverse

5 av 6 utbildningstillfällen avklarade.
Imorgon bär det av västerut för det sista.

Men det är nästa vecka det sätter igång på riktigt. Då när alla de som inte gått utbildningen nu börjar få problem. Mohahaha. Det känns mer och mer som ett genidrag att åka på semester den 21e.

Åh, vad härligt det ska bli med semester, sol, drinkar och sån där allmän lathet och ta-dagen-som-den-kommer-känsla som brukar infinna sig. Ljuvligt. 13 dagar kvar.

Betydligt tidigare än så blir det Ikea.
Jag återkommer med ryggskott sen. Försöker inbilla mig att jag ska lyckas bära upp bordsskivan jag ska köpa själv. Vi får väl se. Tänkte toppa det med att sedan bära ner fyra vinterdäck. He.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Åh fy fasen. Jag bar upp vinterdäcken och ner sommardäcken i källaren idag. Ryggskott deluxe!
    Finns det nå värre än otympliga däck!? Jag kommer tacka gudarna den dag som nån kommer på en anordning att fixa detta med utan att man ska bära ryggen av sig. Lite lättare däck kanske?

    2007-11-08 | 14:52:18
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Sara säger:

    Mina ska ner från vinden.
    Jag önskar mig en källare i julklapp.
    =)

    2007-11-08 | 15:31:25
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: