mellan vakna & somna

Guldstjärna till mig

Kategori: Diverse

Nu har jag gjort det.
Det som jag skjutit upp i ungefär 100 evigheter.
Bokat en tid hos tandläkaren.
Ha.

Till Folktandvården fick man inte komma. De hade fortfarande patientstopp. Om jag har hål tror jag att jag ska stämma dem för vilseledande reklam. "Hos oss är alla välkomna" står det på deras hemsida. Jo tjena. Men folktandvårdstanten tipsade i alla fall om en annan tandläkare. Jag gillar tandläkare som har trevliga människor som svarar i telefon, en bra hemsida och som lugnar en när man lite paranoid börjar yra om att tänderna känns konstiga.

Dagen innan födelsedagen är det dags.
Vilken uppladdning. Kommer säkert bli ruinerad.
Men jag ger ändå mig själv en guldstjärna, för bokningen.
Nu ska jag börja hetsanvända tandtråd. Som alltid innan tandläkarbesök.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Vem använder tandtråd egentligen mer än veckan innan tandläkarbesöket?

    2007-05-02 | 14:11:35
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    nu finns det bilder!! och du, jag hatar tandläkaren, men det är grymt skönt att gå därifrån med renputsade tänder.... kram på dig!

    2007-05-02 | 16:18:59
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: