mellan vakna & somna

Dagen som försvann

Kategori: Diverse

Den här dagen försvann. Det blev möten hela dagen istället.
Jag var väl i och för sig lite förberedd. Men det är ändå märkligt när man inser att man kommer vara upptagen från 9 till 16. Egentligen är det bara fyra timmars möte och hur det kan bli en hel arbetsdag kan jag inte räkna ut.

Mystisk ekvation.

Den här veckan är det möte och fotboll varenda kväll.
Damn I'm busy... =)

Och någonstans mellan vakna och somna så behöver jag titta på bil, byta bank och planera inför helgen. Kanske även ta ett mastigt lån, men det hänger ju på huruvida punkt ett hinns med.

Now, work!

Kommentarer

  • Agent Anka säger:

    köp en cykel. enklare. :)

    2007-05-21 | 09:04:11
  • Sara säger:

    mmm, tanken har slagit mig. Men eftersom jag oftast kör ca 2,5 mil med full bil så insåg jag att cykel skulle bli jobbigt, mycket jobbigt. Skulle kanske gå med två i cykelkärra, en på styret och en på pakethållaren...men jag är inte så sugen på att testa! =)

    2007-05-21 | 11:10:20
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: