mellan vakna & somna

Nu i Gnosjö

Kategori: Diverse

Jag åker tåg jag. Och älskar mitt trådlösa bredband. Just nu bloggar jag från Gnosjö. Japp, det är här det händer. I Alvesta dumpade vi, tack och lov, av en gigantisk skolklass. Gissa vilken vagn skolklassen skulle sitta i...rätt igen, samma som jag. Film på datorn och lurar i så överlevde även jag. Men om de hade skullat åka till Göteborg hade jag nog blivit knäpp. På riktigt.

"Annie, Filip är käääär i dig"
Var början på en av diskussionerna dessa sjätteklassare emellan. Jag hörde dock inte fortsättningen. Attans.

Nu är det snart mitt-i-skogen-dålig täckning här.

Adios for now.

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Kände du av Gnosjöandan?

    2007-03-27 | 01:18:30
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    Jag kände mig nästan lite extra produktiv och företagssam där ett tag. Fast det gick över när vi kom in i djupaste granskogen...

    2007-03-28 | 10:22:07
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: