mellan vakna & somna

Familjedag

Kategori: Diverse

Har haft en riktigt lovely dag.
Besök i Sbg, länge länge sen. Riktigt mysigt att träffa de dära päronen. Tvättade bilen. Ja oj vad jag tvättade bilen. Fan för asfalt i lacken. Slet i flera timmar. Men nu är den rackarns ren och städad. Lunch och soft och sedan avfärd till syster för kalas x 2.

Jag fick specialkalas en dag för tidigt. Syster fyller 30 och lillen ett helt år.
Godaste middagen. Trotsig treåring som mest skrek avgrundsvrål och sov. Fantastisk sexåring med två tappade framtänder som helst ville leka hur mycket som helst. Underbar ettåring som tog två stapplande steg med ett stort leende. Våfflor och en syster som blev väldigt glad för spa-presenten.

Nu är jag mätt som världshistoriens största plätt. Lite öm på kinden också. Jag lyckades nämligen med konststycket att ha foten i vägen när jag öppnade porten vilket ledde till att jag fick dörren rakt i ansiktet...well, say no more. Det är bara något fel på min avståndsbedömning, inte svårare än så...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: