mellan vakna & somna

En sanndröm

Kategori: Diverse

Inatt har jag drömt en sanndröm. Fast i omvänd ordning. En sanndröm är väl kanske oftare en dröm som slår in? Det här var mer verkligheten som kom till drömmen.

Jag drömde om vår städerska på jobbet. I drömmen vägrade hon städa på mitt kontor, hon var sur på mig. Korrekt. I verkligheten städar hon inte på mitt kontor längre, hon är sur på mig. Jag är inte riktigt säker på varför, men jag tror att det kan handla om att jag fick ta smällen när CD-skivorna visst skulle slängas i brännbart. Jag slängde. Hon plockade upp. Nu vet jag inte vad som hänt. Det var inte ens mina skivor. Jag råkar bara sitta granne med rummet där de slängs.

Visst är det ett härligt fall av en höna av en fjäder? haha.
Fast på fredag ska jag flytta. Undra om hon kommer hänga med i svängarna då eller råka städa på mitt nya kontor av misstag innan hon inser vem som sitter där. =)

Idag fick för övrigt vinterjackan stanna hemma!
Jag har tantinneskor på mig!
Yeah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: