mellan vakna & somna

Beroendeframkallande bubblor

Kategori: Diverse

Hos Junitjej hittade jag Bubbelspelet.
Lycka.
Eller helvete.
Det är så sjukt beroendeframkallande så det finns inte. Skulle kunna ägna flera timmar om dagen åt dessa jäkla bubblor. Förstår inte varför egentligen. Jag vet inte om det ens går att vinna. Men jag tror det och jag antar att det är det som sätter fart på beroendeframkallningen. Envisheten är total. I afton slutade jag på 54 120 poäng. Var riktigt nära att utplåna varenda bubbla ett par gånger, men så vips, så är det kört igen. Jag förstår inte hur det ska gå till. Hur ska man kunna vinna? Är jag mer usel än genomsnittet på detta? Någon som klarat det?

Ja, ni hör ju. Det är beroendet som talar.

Förutom bubbelspelet har jag även hunnit med att bli invald i ungdomssektionen idag. Höll på att bli ordförande, men jag tror de såg skräcken i min blick, så jag blev sammankallande till första mötet. Till att börja med. Galet kanske, att ge sig in på detta. Men jag tycker jag har räkmackat ett bra tag nu. Tycker nog egentligen det ska bli rätt kul.

Imorgon har vi pakistansk dag på jobbet/skolan. Det innebär bland annat pakistansk fest på kvällen. Jag ska dit. Å jobbets vägnar. Spännande, förutom att jag kanske eventuellt hade kunnat tänka mig att göra annat än jobba på fredagskvällen...

Kommentarer

  • Annen säger:

    Såna där spel är hopplöst beroendeframkallande! Jag fastnar också lätt i såna där, t.ex. Tetris, Zuma, ja, you name it. Klickade såklart på länken till detta spel också så nu vet jag vad jag kommer att ägna mig åt resten av dagen ;)

    2007-03-24 | 12:17:48
    Bloggadress: http://annensblogg.blogspot.com/
  • Annen säger:

    Måste... ...slå... ...ditt... ...rekord... *väser med manisk blick* :P

    2007-03-24 | 12:41:27
    Bloggadress: http://annensblogg.blogspot.com/
  • Annen säger:

    Yes! 60 380 poäng! :D

    2007-03-24 | 13:34:19
    Bloggadress: http://annensblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: