mellan vakna & somna

Bebisgrattis och festlig festival

Kategori: Diverse

Den där fläkten som de använder i den festliga melodiska festivalen, vad kostade den egentligen? Carola har ju haft den ett par gånger. I år har hittills både Sonja och Sanna använt den friskt. Sanna fick ny frisyr, utan lugg. Så för att spara in lite tänkte jag att vi nästa år ska ha melodifestivalen utomhus här i Karlskrona. Just nu blåser det nämligen så att fönsterrutorna rör sig. Samma styrka som fläkten alltså, på ett ungefär.

Kan inte fatta att jag sitter och tittar på den här festivalen. Vad har hänt? Jag är hjärntvättad!

För övrigt sålde jag min bil innan idag. Eller ja, mamma vill köpa den. Och eftersom jag ska köpa ny och hon i praktiken redan äger en tredjedel av min nuvarande bil så kändes det väl rätt okej.

Sen vill jag också säga grattis grattis grattis till Lisa som fött en liten Inez idag. Det är så coolt att man får gåshud!

Sista frågan, var Tommy Nilssons lugg direktimporterad från 1996?

Kommentarer

  • Ellan säger:

    Det finns en kille i Sverige som får köra fläkten åt Carola. Han har den hemma hos sig i en källare. Det är jätteroligt.

    2007-03-11 | 23:34:39
  • Lisa säger:

    tack!!!

    2007-03-12 | 20:09:54
    Bloggadress: http://lis.blogg.se

Kommentera inlägget här: