mellan vakna & somna

Åt pipsvängen, åt fanders

Kategori: Diverse

Konstiga uttryck egentligen. Men det är dessa uttryck jag vill vråla nu.
Förlust igen. Jag verkligen HATAR att förlora.

Tänk er in i detta scenario. Man springer mot en boll som är i luften. Plötsligt kommer en kvinna från andra hållet. Också på väg mot bollen. För att nå den tar hon upp benet. Om man inte ser detta springer man in i hennes knä. Kvinnan är av modell större och alltså en bastant mastig bit. Hon flyttar inte sig en millimeter. Hennes knä träffar precis där det inte ska träffa om man tidigare haft sjuka ryggproblem. Precis strax nedanför höften. I full fart gör detta att det blir viss, ja kanske ganska kraftig, smäll där överkroppen åker i färdriktningen och benen stannar upp och åker åt motsatt håll. Sedan faller man ihop och inser att man inte kan röra högerbenet.

Visst låter det skönt?!

Så här ligger jag nu. Fast jag lyckades alldeles nyss knäcka till det hela lite. Det känns som om det blev bättre. Men det återstår ju att se hur det känns imorn. Rörelsen i högerbenet har ju förstås återvänt nu, fast inte utan att det känns riktigt konstigt.

Just nu känns det mest som att jag kanske borde gå i pension.

Kommentarer

  • Agent Anka säger:

    Jag måste erkänna!

    Jag skulle bli jävligt förvånad om jag såg att det kom en kvinna på plan. Speciellt om hon skulle försöka ta bollen. :)
    Annars brukar det vara män (eller ja, pojkar) som brukar sätta märken på mig =)
    Mina fötter var nog inte så platta förut.

    Katching!


    Och du, Krya på dig, proffset!

    2007-03-08 | 07:39:46
    Bloggadress: http://agentankas.blogg.se
  • jess säger:

    du det låter inget bra det där. låter som att du kanske inte ska ge dig in sådana slagsmål i kommande fotbollsmatcher...satsa på bollen istället. då kanske ni vinner :P haha! namnet försvinner inte denna gången!

    2007-03-08 | 08:36:17

Kommentera inlägget här: