mellan vakna & somna

Torsdagsparty och trötthet

Kategori: Diverse


Man kan skymta rektorn i bakgrunden - med den fantastiska kavajen

Igår var det avtackning för vår rektor.
Han hade en alldeles fantastiskt häftig kavaj på sig och dansade som jag aldrig tidigare sett någon dansa.

Maten var superb. Vinet kändes som saft. Talen var roliga. Ja, utom ett då - men å andra sidan hade väl nästan ingen förväntat sig att den personen skulle kunna leverera ett roligt tal.

Repslagarebanan är en fantastisk byggnad. Typ 300 meter lång, och lika gammal.
Jag var reseledare / bussansvarig. Fick använda röstresurser och dagisbarnkunskaper.
Det kändes nästan som om festen var en bal på Askungens slott. Klockan 23 var vi tvungna att vara ute. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror att bussen blev en pumpa sen.

Kom inte hem speciellt sent, men var pigg som en mört. Så istället försökte jag lösa livskriser och världsproblem via msn. Kvart över ett stängdes ögonen och det är inte helt långt borta att de stängs snart igen.

Har lyckats producera en personaltidning idag. Trots trötthet.
Är helt galet nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: