mellan vakna & somna

Snart en vecka

Kategori: Diverse

Snart har jag klarat en hel vecka i mitt nya liv. Eller ja, än så länge är det ju bara fyra dagar men jag misstänker att det kan bli lite knepigt att hinna laga mat i helgen. Det vankas nämligen fotbollsskola, så jag kommer mer eller mindre att bo på idrottsplatsen.

Jag har inte ätit en enda godisbit eller druckit något sött på hela veckan. Jag är mycket nöjd. Men idag var sötsuget stooooort efter lunchen. Helst när alla runt omkring knaprar på hallongrottor... Men de sekunder man tvivlar är det ju bara att ta sig en titt på den där bilden vi tog igår och vips är man motiverad igen.

Idag ska jag försöka hinna med att steka 30 pannkakor - inte till mig själv utan till fotbollsskolan. Samt även ta en runda brännboll och grillning med laget. Jag har hört att det är djävulskt smidigt att spela brännboll i gummistövlar och regnkläder...

Kommentarer

  • jess säger:

    sötsuget försvinner efter några dagar om man inte ger efter för det. i promise. då kan man nöja sig med en dag i veckan... :P kul med läger!!!

    2007-06-28 | 15:44:27
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Kia säger:

    Har precis mumsat i mig en dubbel cappucinodajm. Mmmmm gott! Mitt nya liv börjar ju som sagt på måndag (igen). Håller med Jess om att sötsuget försvinner efter ett tag, bara man inte ger efter.

    2007-06-28 | 16:46:57
  • Petra säger:

    Banan är bra mot sötsug. Likaså nötter och avocado.

    2007-06-28 | 17:16:34
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: