mellan vakna & somna

Så nära, ack så nära

Kategori: Diverse

Vi var ungefär 1 minut och 3 sekunder i från att snuva KFF på alla poäng.
Nu blev det istället 1-1 i slutminuten. Lite surt. Men vi ska ändå vara nöjda. Helst eftersom de tillhör toppen och vi huserar lite längre ner...

Men sååå nära. Å andra sidan är ju ett poäng sjukt mycket bättre än inget. Och det var ju en smula oväntat.

Idag gjorde jag för övrigt årets roligaste klavertramp. Har haft heldag med möte och till eftermiddagsfikan fick vi kanelbulle. Jag skulle kunna leva på kanelbullar. Så jag knatar in till min grupp och säger "Kanelbullar är ju typ guds gåva till människan"

Ungefär halvvägs in i meningen inser jag att mitt emot mig sitter studentprästen...Men då fanns det ju ingen återvändo direkt. Han tog det dock rätt coolt: "Jag förväntar mig nog i och för sig lite mer av honom än kanelbullar..." var hans svar.

Jag fnissade lite ner i bordet.

Kommentarer

  • Agent Anka säger:

    Haha, najs kommentar Sara :)

    2007-06-13 | 07:50:13
  • jess säger:

    ska nog fundera på det där med balkan... i norr på grund av skytte! gick idrottsgymnasiet däruppe i strömsund. sjukt!! haha.
    du vet du hur svårt det är att ta sig från ronneby flygplats till kristianstad?
    kram

    2007-06-13 | 12:09:30
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Karro säger:

    Åh, jag skrattade mig halvt fördärvad. Så kul.
    Hade fö varit kul att se tabellen.

    2007-06-13 | 12:23:43
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se
  • Cleo på Inredningsbloggen säger:

    Ha, ha, en präst med humor, så ska det vara! :-)

    2007-06-13 | 17:49:31
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: