mellan vakna & somna

Otroligt klen

Kategori: Diverse

Jag har ont.
Så förbaskat ont i munnen.
Mest är jag nog egentligen bara klen eftersom det var så längesedan jag hade ont i munnen.
Förkylningsblåsor heter boven.
Och jag är inte ens förkyld. Knäppt.

Nu har jag fem dagar och en timme kvar att jobba innan det är semester.

Idag tog vi bilder på oss själva. Vi ska ta före och efter bilder. Före det nya livet och efter det nya livet. När jag såg bilderna insåg jag att detta nog är världens bästa motivation. Hua. Jag hoppas innerligt att det nya livet hjälper. Idag blir det någon slags grönsaksgratäng till middag. Jag återkommer med recension.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Du minns väl de där muntabletterna jag tipsade om innan som funkade urbra för blåsor i munnen? Testa det igen du!

    2007-06-27 | 15:18:53
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Sara säger:

    Jag har några kvar. Men de har ju slutat säljas. Har jag för mig i alla fall. Så jag försöker ransonera lite...=)

    2007-06-27 | 15:55:38
  • Ellan säger:

    Fan va dutkig du e. Jag borde också börja nya livet!

    2007-06-27 | 16:35:50
  • Petra säger:

    Bra! Men en kan du väl ändå unna dig. Blåsor i munnen e INTE kul!

    2007-06-27 | 16:41:06
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Anonym säger:

    Åh, ska du oxå börja nytt liv? Hurtigt! Mitt nya liv börjar varje måndag, å tar slut framåt ons, tors. Not good. Men nu ska d bli skärpning även för lilla jag. Äta rätt (proteiner å grönsaker å någon liten gnutta kolhydrat) å träna rätt (eller rättare sagt överhuvudtaget. Har nämligen varit lite dåligt på den fronten det senaste). Återigen: NOT good! Men som sagt (skrivet), skärpning kommer att ske! Å d från å m nästa vecka, på måndag för att vara exakt! ;)

    2007-06-27 | 22:41:34
  • Kia säger:

    Åh, ska du oxå börja nytt liv? Hurtigt! Mitt nya liv börjar varje måndag, å tar slut framåt ons, tors. Not good. Men nu ska d bli skärpning även för lilla jag. Äta rätt (proteiner å grönsaker å någon liten gnutta kolhydrat) å träna rätt (eller rättare sagt överhuvudtaget. Har nämligen varit lite dåligt på den fronten det senaste). Återigen: NOT good! Men som sagt (skrivet), skärpning kommer att ske! Å d från å m nästa vecka, på måndag för att vara exakt! ;)

    2007-06-27 | 22:42:06

Kommentera inlägget här: