mellan vakna & somna

Hårtussar

Kategori: Diverse

Klippte luggen i pausen av matchen igår.
Skönt att kunna se ut igen.

Men. Imorse var jag tvungen att justera lite - som alltid. Imorse var jag också sjukt trött. Detta är ingen bra kombination - har jag märkt. På något vis har jag nog lyckats sätta saxen i det lite längre håret också, fast inte klippt av ordentligt utan bara nafsat lite. Vilket leder till att jag nu tappar små hårtussar över hela högskolan. Sådär bra. Lite oroande att jag inte riktigt vet var på huvudet de kommer ifrån. Tänk om jag är helt kal någonstans.

Puh.
Detta kräver en fralla.
Tur att det är frukost nu.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Opsi! Du lär nog kolla huvudet, anars kanske allt hår faller av snart...;)...jag klippte mig igår, men hos frisör. Det är det bästa!

    2007-06-07 | 10:21:57
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Sara säger:

    ja, frisör är det bästa. Men när det bara är luggen som ska klippas till så orkar jag inte beställa tid och vänta på det...

    2007-06-07 | 11:11:17
  • Petra säger:

    Nej jag vet exakt vad du pratar om, luggen har en tendens att växa som ogräs!

    2007-06-07 | 14:03:42
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: