mellan vakna & somna

Festandet tar ut sin rätt

Kategori: Diverse

Måndag. Segt. De där fyra timmarna som jag sov mellan lördag och söndag känns idag. Eller ja, snarare alla de timmar jag INTE sov.

Men det är ju ingen risk att man försover sig när huset brevid har stambyte. Det finns alltid någon trevlig herre som gärna konverserar med de största bokstäverna redan innan sju. Idag var det leverans från Ballingslöv kvart i sju. Och eftersom man måste ha alla fönster öppna så mycket det går för att överleva så var det ett jäkla liv även i mitt sovrum.

Funderar på att köpa en grill till min balkong. Ja, av den eliga varianten nu då. Petra har tipsat om en, men jag vet inte riktigt hur den ska få plats bland alla blommor och möbler. I och för sig är ju den ena stolen inte riktigt sig själv sen lördagens fest och om jag inte lyckas göra den mindre skev åker den nog bort.
= plats för grill.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Den får nog plats, är mindre än vad man tror =)
    Här i Avesta vaknar man inte av byggherrar utan av fåglar, det är nåt sjukt som hänt måsarna i stan, det var världens krig här om dagen. Å som sagt MÅSTE man ha öppet!

    2007-06-11 | 09:00:21
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Petra säger:

    By the way så vill bi ju nu också se din balkong här på bloggen....=)

    2007-06-11 | 12:16:18
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • cajas säger:

    öööö...ja måndag e seeegt. samma sak här. hoppas att allt e bra annars! kram på dig

    2007-06-11 | 12:30:49
    Bloggadress: http://cajsalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: