mellan vakna & somna

7 jobbdagar kvar

Kategori: Diverse

Igår blev det förlust igen.
Fast vi lyckades nog skrämma dem en liten smula när vi spelade bra och hade 0-0 efter en halvlek. Tyvärr genomskådade de ju vår skrämseltaktik och spurtade ifrån oss i andra. Men på något vis känns det ändå lite mer ok att förlora om man i varje fall kämpat och gjort en bra halvlek.
Dessutom verkar min snabbhet ha återuppstått. Ytterst trevligt.

Något som inte är så trevligt är dock att lönen fortfarande är spårlöst försvunnen. Ideellt arbete ägnar jag mig redan åt en hel del, så det behöver jag inte mer av...Men idag ska jag förhoppningsvis få besked om vart den har åkt på semester.

Semester ja. Nu har jag bara sju jobbdagar kvar. Om man räknar idag också. Det känns nästan overkligt, men ruskigt bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: