mellan vakna & somna

Jag gjorde ett tappert försök...

Kategori: Diverse

...att enbart säga A men inte B. Hur bra går det när man förmodligen har bloggvärldens mest nyfikna läsare?

Mer dejtinfo är efterfrågat, så lite kan ni väl få. Jag orkar faktiskt inte mörka något denna gången. Tur för er, lite mindre tur för mig kanske.

Kan väl börja med att avslöja det galna i att det var en dejt med en kille som jag träffat on the internet. Vi bestämde att vi skulle ta en fika och i måndags var det dags. Två timmar på mysiga bakgården. Det kändes inte som två timmar, snarare en halv. Eftersom det visade sig att han bodde en gata nedanför mig så gick vi hemåt när sommarkvällen blev för kall. Stod och velad och frös lite i ett gatuhörn innan vi styrde stegen hem mot hans lya. Tittade lite på tv, pratade lite till. Sen blev ögonlocken tunga och jag tog en rask promenad hem till min säng.

Nu åker jag på lite semester. Men när jag är hemma därifrån ska vi ses igen.

Hur låter detta tycker ni? Så värst lite info blev det ju inte nu. Lika bra att sluta försöka dölja något.

Det mest skvallriga av allt är att han är nio år äldre. =)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Det där är precis lagom mycket skvaller. Nu väntar jag spänt på info från nästa rendez vous. Nio är ju bara en siffra ibland och om den inte är mer det så gör det inget. Ha det bra på semestern. Du fortsätter väl blogga ändå?

    2007-07-04 | 12:05:28
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se
  • Petra säger:

    Det kommer gå toppen, 9 år väl inget!

    2007-07-04 | 12:45:35
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Therese säger:

    Ha, 9 år är ju ingenting! Johan är 12 år äldre än mig,
    och det funkar utmärkt. Jag brukar säga att jag aldrig känner mig gammal i hans sällskap, hahaha..

    2007-07-05 | 08:46:44
    Bloggadress: http://isac1.bilddagboken.se
  • jess säger:

    i'm satisfied. det kommer att gå bra och jag gillar dejter!!! ser fram emot när du kommer hem från semestern....:P

    2007-07-05 | 15:58:54
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: