mellan vakna & somna

Händelselöst

Kategori: Diverse

Eftersom datorn verkar fungera bättre än förväntat kanske man skulle passa på att skriva en hel massa inlägg. Problemet är bara att jag inte är så säker på att mina läsare är överdrivet intresserade av att jag nästan somnade vid flaggan på green till hål 10 idag. Att det tog mig flera timmar att äta upp en kebabrulle eftersom jag hela tiden blev så trött att jag var tvungen att ta en tupplur. Att jag ätit tre päron idag och nu börjar undra om man kan överdosera. Att jag idag blev tillfrågad att sjunga solo fast bangade ur så det bara dånar. Att jag städat hela lägenheten - inklusive den extremtråkiga hyllan i badrummet.

Det händer helt enkelt inte tillräckligt i mitt liv just nu för att jag ska kunna fylla ett blogginlägg. Ändå har jag precis gjort det. Och ändå har du precis läst det. Visst är det knäppt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: