mellan vakna & somna

Ett golfande bakistroll

Kategori: Diverse

Min dator är ungefär lika pålitlig som SMHI. Inte alls vill säga. Den fungerar i allt från en till tio minuter. Häromkvällen i över en timme. Detta innebär att jag just nu har fyra skrivna men icke publicerade blogginlägg. Jag verkligen hatar virus. Ända från tårna.

Igår var det lagfest. Vi var fem stycken. Men det gick rätt bra ändå. När E anlände med Singstar så var ju kvällen räddad, i varje fall för mig och henne. Har varit bakis som ett troll idag. Det blir lätt så när man glömmer att man ju skulle ta det lugnt och sedan toppar detta med att sova alldeles för lite.

Trots trollbakishet blev jag meddragen till golfbanan och slog där mitt livs första slag. Gick riktigt uselt. Men jag kan nog ändå säga att det skulle säkert kunna vara kul. Om man kan slå alltså. Två timmar senare var jag i ytterst dåligt skick. Grönare än gräset i ansiktet och hungrigare och törstigare än en ökenvandrare som gått vilse. Bra liknelse va?!

Imorgon. Ny bil.
Tre dagar kvar på semestern.
Sjukt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: