mellan vakna & somna

En sportfåne

Kategori: Diverse


Visst är vi snygga?

Idag blev det sovmorgon. Tack gode för flextid. Det behövdes efter den här marathonhelgen!

Men det har varit kul. Igår var det vattenkrig. Jag fick en spann vatten över mig. Gick in och bytte tröja. Hann väl ha den nya torra på mig i ungefär två minuter, sen kom nästa spann vatten. Det är inte klokt hur roligt det kan vara med vatten. Det måste nästan vara världens bästa leksak.

Det var match också igår. Ledarna mot den äldre gruppen. Den äldre gruppen består av killar mellan 15 och 18 år. Jag är mörbultad idag. Men vann gjorde vi.

I helgen har jag även ätit min livs första kroppkaka. Det var definitivt godare än det ser ut, men jag kommer ju inte köpa hem det själv och laga till middag direkt.

Det nya livet har gått på halvfart i helgen kan man väl säga. Pannkakor, risgrynsgröt och sjukt goda kanelbullar lockar ju liksom en del. Men något godis blev det inte, trots att vi har den bästa kiosken.

Nu är det snart bara 2 och en halv dag kvar att jobba innan det blir semester. På torsdag bär det av till apor, lejon och delfiner. Jag tror nästan inte det kan bli bättre. =)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Det nya livet barkade åt pipan för mig med denna helgen. Inte matmässigt men sötmässigt. Allt filmtittande krävde sin godispåse, men from nu ska det blir skärpning. Jag ska laga något av dina recept denna vecka tänkte jag =)

    2007-07-02 | 12:01:08
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: