mellan vakna & somna

Det var då ett jävla regnande

Kategori: Diverse

Nu får det baske mig vara nog snart.
Nog.

Imorgon åker jag på semester till Öland.
Då ska det inte regna.
Sånt är det lag på.

För övrigt tycker jag migrän är ett oehört onödigt påfund. Ja, inte min egen så mycket den håller sig rätt lugn. Men andras. Som gör att det klassiska huvudvärksundanflykten plötsligt blir verklighet.

Idag har jag roat mig med att städa mystiska lådor. Och hittat mystiska foton. Eller så värst mystiska kanske de inte var. Det var mest jag i olika åldrar. Det är förvisso mystiskt bara det. Allra helst hur jag såg ut. Jösses. Jag skrattade så tårarna rann. Jag lovar att jag ska dela med mig av en Sara i yngre format.

I'll be back.
Söndag på ett ungefär.

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Trevlig semester då! Jag håller tummarna för fint väder på Öland!

    2007-07-12 | 22:55:42
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: