mellan vakna & somna

Jakten på mr drömprins

Kategori: Diverse

Helt slut.
Har åkt på en klassisk dunderförkylning.
Snörvel o snor i hela systemet. Lägg till det en hosta som sitter nånstans långt ner i lungorna. Toppa med en känsla av feber - och även en viss frustration över att min kroppstemperatur alltid är 36,6 enligt termometern. Jag misstänker att något är fel.

Jakten på mr drömprins går vidare. Vi försöker intensifiera jakten. Men det är inte helt enkelt alltså. Var gömmer han sig? Det enda jag är riktigt säker på är att han nog inte kommer dyka upp i mitt vardagsrum. Inte utan att vi träffats någon annanstans först. Så ut från vardagsrummet måste jag ta mig. Ut på jaktmarkerna. ha.

Jakten går vidare.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Har du ingen söt granne som du kan hugga tag i =) ?

    2007-01-29 | 09:39:27
  • Sara p säger:

    De flesta i mitt hus är antingen sambos eller gamla eller både och. Eller så är de sverigedemokrater - eller, det är ju bara en. men det är en för mycket å andra sidan...

    2007-01-29 | 10:39:12
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: