mellan vakna & somna

Biologiska klockan

Kategori: Diverse

Jag vet inte varför men plötsligt har min biologiska klocka börjat ticka nästan öronbedövande högt. Blir helt knäpp och ser barn och gravida överallt. Fastnar dessutom gärna oroväckande länge på webbsidor med barnvagnar och annat barnpyssel. När jag är inne på Lisas sida så är det nästan så att kollegan mitt emot borde höra tickandet.
Puh.

Måste träffa mina syskonbarn snart och stilla tickandet en smula.
Måste även jaga rätt på mr drömprins snart och verkligen stilla tickandet. =)

tick tack.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Mmjo, umgås med barn stillar ju ofta tickandet - INTE! haha. Speciellt inte om de är gulliga, luktar gott och verkar vara rätt lättskötta som Ellinor som jag nu passat i ett år. Det hjälpte inte mot nåt tickande kan jag säga :D

    2007-01-29 | 16:12:39
    Bloggadress: http://lis.blogg.se
  • Sara säger:

    haha, så sant så sant. Får försöka tajma in ett besök hos syrran när barnen är precis så där lagom gnälliga och hoppas att de kan vara lite extra odrägliga och fungera som avskräckande exempel för ovanlighetens skull. =)

    2007-01-29 | 21:15:35
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: