mellan vakna & somna

Vadå medeljympa?

Kategori: Diverse

Ja, oj vilken härlig helg det varit.

Fredag: Innebandy. Klart underskattat alltså. Eller så berodde det på sällskapet att det var så trevligt.
Lördag: Friskis. Å herrejistanes, det är det jobbigaste jag gjort i historien (näst efter bestigning av vulkan). Medeljympa skulle det visst vara. Två fotbollslag där koordination inte ingår. Puh. Skrattade och svettades och skrattade lite till. Har fortfarande i det närmaste absurd träningsvärk i magen. Medel kändes det inte som i alla fall. Snarare über. Roligast var att Friskismänniskan knäckte alla grabbarna i i stort sett samtliga övningar. Jag låg redan som en blöt fläck i ett hörn då...
Söndag: Äntligen! Väggen är nu korrigerad. Lite vitt där det visst var lila fast det skulle vara vitt. Och nu är det bara foton som ska upp. Make up-rådgivning. Resultat? Om jag säger såhär, killen framför mig i kön på Hemköp efter rådgivningen vände sig om fem gånger. Damn, va bra det blev! Ha! Picknick med varm choklad, filtar och brassestolar på kvällskvisten när herrarna fick storstryk. Men rackarns roligt och mysigt var det!

Och det bästa av allt.
Det känns inte ens jobbigt att det är måndag...



Tillägg:
Självklart var jag så fåfäng att jag fotade mig själv efter rådgivningen. Delar med mig av bild ikväll när jag befinner mig framför datorn med bilden... Rådgivningen fick jag alldeles gratis efter att ha köpt hudvårdsprodukter för en hel massa pengar. Mary Kay heter företaget och mina kinder är numera lena som babyrumpor...

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Har du ingen bild efter make up-rådgivningen? Vore jätteskoj att se!

    2007-02-19 | 09:55:03
    Bloggadress: http://lis.blogg.se
  • Pernilla säger:

    Hej Sarisen! VAR var du på makeup-rådgivning? :) Massa kram

    2007-02-19 | 10:30:56

Kommentera inlägget här: