mellan vakna & somna

Röda rosor och geléhjärtan

Kategori: Diverse

Även singlar vill hylla kärleken är rubriken på en artikel i Svd.
- Det är trist om de som är singlar känner sig ensamma på grund av en sådan här dag. Istället borde de inse möjligheterna. Hur många dagar per året är det inskrivet i almanackan att det är ok att flirta, säger Helén Andersson som träffade sin fjärde man på en sina singelträffar.

Jag är singel, men jag tror inte jag kommer känna mig mer ensam imorgon, bara för att Valentin har namnsdag. Risken är däremot större att jag helt glömmer bort den här dagen. Sannolikheten är enorm att jag kommer att gå till jobbet och träningen som vanligt.

Fast jag har ju också döpt om den här dagen till Alla stjärtars dag, så jag är kanske fel person att fråga.
Eller så lever jag i förnekelse... =)

Men det här är ju ändå rätt coolt och fint

Kommentarer

  • jess säger:

    fast det är lite svårt att missa... det är ju typ hjärtan, blommor och skit ööööverallt. kommersiellt säger jag. jag har stickat en halsduk åt min pojkvän istället. terapi, billigt och personligt på en och samma gång. skitbra! men imorgon kommer jag ändå leva mitt liv preeecis som vanligt.

    2007-02-13 | 13:47:38
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: